საკვალიფიკაციო მოთხოვნები საკვალიფიკაციო მოთხოვნები არ ვრცელდება მასწავლებლობის მაძიებლებზე | - უნდა ჰქონდეს ბაკალავრის ან მაგისტრის აკადემიური ხარისხი ფსიქოლოგიაში, მეტყველების თერაპიაში (ლოგოპედია), ოკუპაციურ თერაპიაში ან სპეციალურ განათლებაში ან/და ასევე გავლილი ჰქონდეს პედაგოგთა პროფესიული უნარების 60 კრედიტიანი პროგრამა;
- უნდა ჰქონდეს ბაკალავრის ან მაგისტრის აკადემიური ხარისხი და ფლობდეს ენისა და მეტყველების მიმართულებით ტრენინგის გავლის დამადასტურებელ სერტიფიკატს.
- მინიმალური კომპეტენცია:
- ენის, მეტყველებისა და კომუნიკაციის ხელშემწყობი სტრატეგიების ფლობა;
- მოსწავლის ენის, მეტყველებისა და კომუნიკაციის განვითარების (ენა, ექსპრესიული და რეცეპტული მეტყველება, ვერბალური მოქნილობა და ენაბორძიკი, არტიკულაცია, კომუნიკაციის სტილი) და სმენითი ფუნქციის/სმენითი აღქმის უნარის შეფასება და შეფასების საფუძველზე მეტყველებისა და კომუნიკაციის
- განვითარების გეგმისა და განრიგის შედგენა;
- ინფორმაციის ფლობა შეზღუდული შესაძლებლობის, განვითარების და განვითარების დარღვევების შესახებ, ქცევის მართვის შესახებ მინიმალური კომპეტენციების ფლობა.
- უპირატესობა მიენიჭება პირს, რომელსაც დამატებით:
- აქვს სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების/ შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირთა სწავლების ან/და ზრუნვის გამოცდილება;
- აქვს ინკლუზიურ განათლების-სფეროში ტრენინგ კურსების გავლილი დამადასტურებელი სერტიფიკატები;
- აქვს გავლილი სტაჟირება ინკლუზიური განათლების სფეროში;
|