![]() |
ვაკანსიები | ![]() |
მასწავლებლობის მაძიებელი | ![]() |
ვაკანსიის დამატება | ![]() |
კითხვა-პასუხი | ![]() |
დაგვიკავშირდით |
« უკან დაბრუნება | ამოსაბეჭდი ვერსია |
სკოლა | სსიპ - კასპის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქვემო ჭალის საჯარო სკოლა |
სკოლის ტიპი | საჯარო |
თანამდებობა | ფსიქოლოგი |
სექტორი | |
რეგიონი | შიდა ქართლი |
რაიონი | კასპი |
ტელეფონი | 551117532 |
სამუშაოს დაწყების თარიღი | 1 დეკემბერი, 2023წ. |
სამუშაო საათები | 2 სთ/კვირაში |
სავარაუდო ხელფასი | 0-124 ლარი/თვეში |
ვაკანსიების რაოდენობა | 1 |
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები საკვალიფიკაციო მოთხოვნები არ ვრცელდება მასწავლებლობის მაძიებლებზე | კანდიდატს უნდა ქონდეს უმაღლესი ან პროფესიული განათლება ფსიქოლოგის მიმართულებით. უნდა იცნობდეს: ა) ინკლუზიური განათლების ძირითადი პრინციპები; ბ) საგანმანათლებლო გარემოში ქცევითი და ემოციური სირთულეების პრევენცია და მართვა; გ) განათლების ფსიქოლოგია; დ) ასაკობრივი განვითარების თეორიები, ბავშვთა და მოზარდთა ფსიქო-ფიზიკური განვითარების ასაკობრივი და სპეციფიკური პრობლემები და მათი გადალახვის გზები; ე) სწავლებისა და სწავლის ეფექტური სტრატეგიები და მეთოდები; ვ) პრობლემური ქცევის მართვის სტრატეგიები; ზ) აკადემიური, კოგნიტური, კომუნიკაციური, სოციალური, ფსიქოემოციური, ქცევითი, ფუნქციური და მოტორული უნარების დარღვევის შემთხვევაში შესაბამისი რეკომენდაციების შემუშავება; თ) ბავშვის განვითარებაზე მოქმედი ინდივიდუალური (პიროვნული) და გარემო ფაქტორები, ამ ფაქტორების ზეგავლენა სსსმ მოსწავლის სწავლასა და განვითარებაზე; ი) სსსმ მოსწავლისათვის სასწავლო პროცესისა და სხვდასხვა აქტივობების დაგეგმვა და წარმართვა; კ) სსსმ მოსწავლისათვის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შემუშავება, განხორციელება და მონიტორინგი; ლ) სსსმ მოსწავლეზე მორგებული სასწავლო პროცესის დაგეგმვა და წარმართვა. კონკურსის ეტაპები: 1. საკვალიფიკაციო მოთხოვნების მიხედვით მიღებული განაცხადების გადარჩევა; 2. გასაუბრება. |
გამოქვეყნების თარიღი | 19 ნოემბერი, 2023წ. |
გამოხმაურების ბოლო თარიღი | 26 ნოემბერი, 2023წ. |
მასწავლებლობის/მაძიებლობის მსურველი განაცხადს აგზავნის ელექტრონულად www.pedagogi.ge (teacherjobs.ge) მასწავლებლობის მსურველად დარეგისტრირების გზით.
« უკან დაბრუნება | ამოსაბეჭდი ვერსია |