ვაკანსიები მასწავლებლობის მაძიებელი ვაკანსიის დამატება კითხვა-პასუხი დაგვიკავშირდით
« უკან დაბრუნება ამოსაბეჭდი ვერსია

სკოლა სსიპ - ქალაქ თბილისის №30 საჯარო სკოლა
სკოლის ტიპი საჯარო
თანამდებობა სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე პირის ასისტენტი
სექტორი
რეგიონი თბილისი
რაიონი ძველი თბილისი
ტელეფონი 2952380
სამუშაოს დაწყების თარიღი28 სექტემბერი, 2023წ.
სამუშაო საათები22 სთ/კვირაში
სავარაუდო ხელფასი 0-380 ლარი/თვეში
ვაკანსიების რაოდენობა 2
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები არ ვრცელდება მასწავლებლობის მაძიებლებზე

სასურველი პროფესია: უპირატესობა მიენიჭება ფსიქოლოგს, მასწავლებელს, სპეციალური მასწავლებელს, ოკუპაციურ თერაპევტს, სოციალურ მუშაკს, სამედიცინო სფეროს წარმომადგენელს.

სასურველი საგანმანათლებლო ხარისხი: მაგისტრი ან ბაკალავრი. შესაძლებელია ბაკალავრის დამამთავრებელი კურსის სტუდენტის დასაქმებაც.

სამუშაო გამოცდილება: სასურველია მუშაობის მინიმუმ 6 თვიანი გამოცდილება, მათ შორის ჩაითვლება სსსმ მოსწავლესთან მუშაობის, მოხალისეობის ან სტაჟირების გამოცდილება.

მინიმალური კომპეტენცია: ინფორმაციის ფლობა შეზღუდული შესაძლებლობის, განვითარების და განვითარების დარღვევების შესახებ, მინიმალური კომპეტენცია ასისტირების სტრატეგიების შესახებ, ქცევის მართვის შესახებ მინიმალური კომპეტენციების ფლობა.

უპირატესობა მიენიჭება პირს, რომელსაც დამატებით:

აქვს სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების/ შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირთა სწავლების ან/და ზრუნვის გამოცდილება;

 აქვს ინკლუზიურ განათლების სფეროში ტრენინგ კურსების გავლის დამადასტურებელი სერტიფიკატები;

აქვს გავლილი სტაჟირება ინკლუზიური განათლების სფეროში;

 აქვს პროფესიული განათლების სისტემაში მუშაობის გამოცდილება.

კონკურსი წარიმართება ორ ეტაპად:

1) კანდიდატების მიერ წარდგენილი დოკუმენტების გადარჩევა;

2) შერჩეულ კანდიდატებთან გასაუბრება;

გამოქვეყნების თარიღი 18 სექტემბერი, 2023წ.
გამოხმაურების ბოლო თარიღი 27 სექტემბერი, 2023წ.


მასწავლებლობის/მაძიებლობის მსურველი განაცხადს აგზავნის ელექტრონულად www.pedagogi.ge (teacherjobs.ge) მასწავლებლობის მსურველად დარეგისტრირების გზით.

« უკან დაბრუნება ამოსაბეჭდი ვერსია

© მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, 2019

შემუშავებულია EMIS