ვაკანსიები მასწავლებლობის მაძიებელი ვაკანსიის დამატება კითხვა-პასუხი დაგვიკავშირდით
« უკან დაბრუნება ამოსაბეჭდი ვერსია

სკოლა სსიპ - სიღნაღის მუნიციპალიტეტის ქალაქ წნორის №3 საჯარო სკოლა
სკოლის ტიპი საჯარო
თანამდებობა სპეციალური მასწავლებელი
სექტორი
რეგიონი კახეთი
რაიონი სიღნაღი
ტელეფონი 577640559
სამუშაოს დაწყების თარიღი6 მარტი, 2023წ.
სამუშაო საათები15 სთ/კვირაში
სავარაუდო ხელფასი 478-525 ლარი/თვეში
ვაკანსიების რაოდენობა 1
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები არ ვრცელდება მასწავლებლობის მაძიებლებზე

სსიპ სიღნაღის მუნიციპალიტეტის ქალაქ წნორის N3 საჯარო სკოლა აცხადებს ვაკანსიას სპეციალური მასწავლებლის პოზიციაზე დროებით, მოქმედი სპეც.მასწავლებლის დეკრეტულ შვებულებაში გასვლის გამო.

1) მოთხოვნები:

ა) უმაღლესი პედაგოგიური განათლება (ბაკალავრი ან მაგისტრი) (სავალდებულო)

ბ) კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა (სავალდებულო)

გ) სასურველია ჰქონდეს სპეციალურ საგანმანათლებლო საჭიროების ბავშვებთან მუშაობის ერთწლიანი გამოცდილება.

დ) ეროვნული სასწავლო გეგმის ცოდნა

ე) ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შედგენისა და განხორცილების გამოცდილება.

ვ) გუნდური მუშაობის უნარი

ზ) სპეც.მასწავლებლის სქემით განსაზღვრული სტატუსი

2) ვაკანტური ადგილის დასაკავებლად კანდიდატმა უნდა წარმოადგინოს შემდეგი დოკუმენტაცია:

ა) CV

ბ) განათლების დამადასტურებელი დოკუმენტის ასლი

გ) პირადობის მოწმობის ასლი

დ) შესაბამისი სერთიფიკატის ასლი (არსებობის შემთხვევაში)

ე) ინფორმაცია სამუშაო გამოცდილების შესახებ (არსებობის შემთხვევაში)

ვ) სამოტივაციო წერილი

3) კონკურსის ეტაპები:

1) აპლიკანტის დოკუმენტაციის დასაკავებელ პოზიციასთან შესაბამისობის დადგენა (დოკუმენტის გადარჩევა)

2) გასაუბრება (კომისია დაუკავშირდება მხოლოდ მეორე ეტაპზე გადასულ აპლიკანტებს)

აპლიკანტს შეუძლია საბუთები გამოაგზავნოს მეილზე: tsnori3@mes.gov.ge

გამოქვეყნების თარიღი 18 სექტემბერი, 2023წ.
გამოხმაურების ბოლო თარიღი 25 სექტემბერი, 2023წ.


მასწავლებლობის/მაძიებლობის მსურველი განაცხადს აგზავნის ელექტრონულად www.pedagogi.ge (teacherjobs.ge) მასწავლებლობის მსურველად დარეგისტრირების გზით.

« უკან დაბრუნება ამოსაბეჭდი ვერსია

© მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, 2019

შემუშავებულია EMIS