ვაკანსიები მასწავლებლობის მაძიებელი ვაკანსიის დამატება კითხვა-პასუხი დაგვიკავშირდით
« უკან დაბრუნება ამოსაბეჭდი ვერსია

სკოლა სსიპ - ქალაქ თბილისის №116 საჯარო სკოლა
სკოლის ტიპი საჯარო
თანამდებობა სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე პირის ასისტენტი
სექტორი
რეგიონი თბილისი
რაიონი დიდუბე-ჩუღურეთი
ტელეფონი 032 2 34 84 70
სამუშაოს დაწყების თარიღი20 მარტი, 2023წ.
სამუშაო საათები60 სთ/კვირაში
სავარაუდო ხელფასი 270-0 ლარი/თვეში
ვაკანსიების რაოდენობა 1
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები არ ვრცელდება მასწავლებლობის მაძიებლებზე

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

 ა) ჰქონდეს უმაღლესი განათლება ან იყოს დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი;

ბ) სასურველია ჰქონდეს სსსმ მოსწავლეებთან მუშაობის გამოცდილება (არსებობის შემთხვევაში წარმოადგინოს სამუშაო გამოცდილების დამადასტურებელი დოკუმენტი);

გ) სასურველია აპლიკანტს ჰქონდეს გავლილი ტრენინგი ინკლუზიურ განათლებასთან დაკავშირებით.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

ა) საჭიროების შემთხვევაში, ინდივიდუალურ დახმარებას უწევს სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეს თვითმომსახურების აქტივობების განხორციელებასა და სკოლის გარემოში, მათ შორის რესურს-ოთახში ყოველდღიურ ფუნქციონირებასთან დაკავშირებული სხვადასხვა საჭიროების დაკმაყოფილებაში;

ბ) საჭიროების შემთხვევაში, ინდივიდუალურ დახმარებას უწევს სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეს საგაკვეთილო პროცესის დროს;

გ) მონაწილეობს სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის ინდივიდუალურ სასწავლო გეგმასთან დაკავშირებულ განხილვებში.

კონკურსის ეტაპები მოიცავს: განცხადებების გადარჩევასა და გასაუბრებას.

კონკურსის პირველ ეტაპზე შერჩეულ კანდიდატებს, გასაუბრების თარიღის შესახებ ინფორმაცია მიეწოდება სკოლის წარმომადგენლის მიერ.

ყურადღება:

კანდიდატი აუცილებელია ფლობდეს ქართულ და რუსულ ენას.

სამუშაო საათები: 14:00-18:00 სთ-მდე. 

გამოქვეყნების თარიღი 16 მარტი, 2023წ.
გამოხმაურების ბოლო თარიღი 20 მარტი, 2023წ.


მასწავლებლობის/მაძიებლობის მსურველი განაცხადს აგზავნის ელექტრონულად www.pedagogi.ge (teacherjobs.ge) მასწავლებლობის მსურველად დარეგისტრირების გზით.

« უკან დაბრუნება ამოსაბეჭდი ვერსია

© მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, 2019

შემუშავებულია EMIS