ვაკანსიები მასწავლებლობის მაძიებელი ვაკანსიის დამატება კითხვა-პასუხი დაგვიკავშირდით
« უკან დაბრუნება ამოსაბეჭდი ვერსია

სკოლა სსიპ - ბოლნისის მუნიციპალიტეტის დაბა კაზრეთის №1 საჯარო სკოლა
სკოლის ტიპი საჯარო
თანამდებობა სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე პირის ასისტენტი
სექტორი
რეგიონი ქვემო ქართლი
რაიონი ბოლნისი
ტელეფონი 596017272
სამუშაოს დაწყების თარიღი19 აპრილი, 2021წ.
სამუშაო საათები15 სთ/კვირაში
სავარაუდო ხელფასი 144-216 ლარი/თვეში
ვაკანსიების რაოდენობა 2
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები არ ვრცელდება მასწავლებლობის მაძიებლებზე

სასურველი პროფესია: უპირატესობა მიენიჭება სპეციალურ მასწავლებელს, ოკუპაციუტრ თერაპევტს, სოციალურ მუშაკს, სამედიცინო სფეროს წარმომადგენელს.

სასურველი საგანმანათლებლო ხარისხი: მინიმუმ პროფესიული განათლება;

სასურველია მუშაობის გამოცდილება: მინიმუმ 6-თვიანი გამოცდილება სსსმ მოსწავლესთან, მათ შორის ჩაითვალოს მოხალისეობის ან სტაჟირების გამოცდილება.

მინიმალური კომპეტენცია: ინფორმაციის ფლობა შეზღუდული შესაძლებლობის, განვითარების დარღვევების შესახებ, მინიმალური კომპეტენცია ასისტირების სტრატეგიის შესახებ, ქცევის მართვის შესახებ მინიმალური კომპეტენციების ფლობა.

უპირატესობა მიენიჭება პირს, რომელსაც დამატებით: აქვს სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების/შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირთა სწავლების ან/და ზრუნვის გამოცდილება. აქვს ინკლუზიურ განათლების სფეროში ტრენინგ-კურსების გავლის დამადასტურებელი სერტიფიკატი.

კონკურსის ეტაპები:

განაცხადების გადარჩევა;

გასაუბრება;

ვაკანტური ადგილის დასაკავებლად აპლიკანტმა ელექტრონულად უნდა ატვირთოს (PDF):

1. პირადობის მოწმობის ასლი;

2. ავტობიოგრაფია/CV;

3. კვალიფიკაციის დამადასტურებელი შესაბამისი დოკუმენტაცია: დიპლომის ასლი, სერტიფიკატი.

დოკუმენტების გადარჩევის შემდეგ კომისია დაუკავშირდება მეორე ეტაპზე (გასაუბრება) გადასულ კანდიდატებს.

გამოქვეყნების თარიღი 5 აპრილი, 2021წ.
გამოხმაურების ბოლო თარიღი 12 აპრილი, 2021წ.


მასწავლებლობის/მაძიებლობის მსურველი განაცხადს აგზავნის ელექტრონულად www.pedagogi.ge (teacherjobs.ge) მასწავლებლობის მსურველად დარეგისტრირების გზით.

« უკან დაბრუნება ამოსაბეჭდი ვერსია

© მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, 2019

შემუშავებულია EMIS