![]() |
ვაკანსიები | ![]() |
მასწავლებლობის მაძიებელი | ![]() |
ვაკანსიის დამატება | ![]() |
კითხვა-პასუხი | ![]() |
დაგვიკავშირდით |
« უკან დაბრუნება | ამოსაბეჭდი ვერსია |
სკოლა | სსიპ - ქალაქ თბილისის №89 საჯარო სკოლა |
სკოლის ტიპი | საჯარო |
თანამდებობა | მასწავლებელი/მაძიებელი |
საგანი | იაპონური ენა |
კლასი | X, XI |
სექტორი | ქართული |
რეგიონი | თბილისი |
რაიონი | ისანი-სამგორი |
ტელეფონი | |
სამუშაოს დაწყების თარიღი | 18 იანვარი, 2021წ. |
სამუშაო საათები | 8 სთ/კვირაში |
სავარაუდო ხელფასი | 180-250 ლარი/თვეში |
ვაკანსიების რაოდენობა | 1 |
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები საკვალიფიკაციო მოთხოვნები არ ვრცელდება მასწავლებლობის მაძიებლებზე | ვაკანსიის მაძიებელს უნდა ჰქონდეს ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული საგნის/საგნობრივი ჯგუფის შესაბამისი ბაკალავრის/მაგისტრის ან მასთან გათანაბრებული აკადემიური ხარისხი და მასწავლებლად მუშაობის დაწყებიდან 2 წლის ვადაში უნდა გაიარონ მასწავლებლის მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამა ან მასწავლებლის მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამის დისტანციური კურსი; ან უნდა ჰქონდეს ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული საგნის/საგნობრივი ჯგუფის შესაბამისი ბაკალავრის ან მასთან გათანაბრებული აკადემიური ხარისხი, ბაკალავრიატის საგანმანათლებლო პროგრამის ფარგლებში გავლილი უნდა ჰქონდეთ მასწავლებლის მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამა და უნდა ჰქონდეთ საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით დადასტურებული საგნობრივი კომპეტენცია; კონკურსის ეტაპებია: ა) კანდიდატების მიერ წარდგენილი განაცხადების გადარჩევა; ბ) შერჩეულ კანდიდატებთან გასაუბრება; გ) კონკურსის შედეგების განსაზღვრა. აპლიკანტმა უნდა წარმოადგინოს შემდეგი დოკუმენტაცია : ა) პირადობის მოწმობის ასლი; ბ) ავტობიოგრაფია/ cv; გ) შესაბამისი კვალიფიკაციის დამადასტურებელი დიპლომის ასლი; დ) ნარკოლოგიური შემოწმების ცნობა; ე) შესაბამისი სერტიფიკატები (არსებობის შემთხვევაში) |
გამოქვეყნების თარიღი | 30 დეკემბერი, 2020წ. |
გამოხმაურების ბოლო თარიღი | 13 იანვარი, 2021წ. |
მასწავლებლობის/მაძიებლობის მსურველი განაცხადს აგზავნის ელექტრონულად www.pedagogi.ge (teacherjobs.ge) მასწავლებლობის მსურველად დარეგისტრირების გზით.
« უკან დაბრუნება | ამოსაბეჭდი ვერსია |